sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Turkoosi tuubihuivi

Kun näin tän langan, tiesin heti, että haluan siitä tuubihuivin. Lankaa jäi sen verran yli, että saisin tehtyä siitä pipon, mutta en oikein osaa käyttää pipoja.. Jos tekisin pipon, olisiko ideoita, minkä tyyppisen tekisin? Jotenkin aina tuntuu, ettei mulle sovi minkäänlaiset pipot :D


No se siitä aiheesta. Tässä nyt kuvia tästä tuubihuivista. Tuubihuivit on mulle sen verta uus tuttavuus, etten ole itse aikaisemmin omistanut ainuttakaan. Tää on nyt siis mun ensimmäinen. :) Kaikkialla niitä kyllä jo muutoin näkee, lähestulkoon jokaisella vastaantulijalla on tuubihuivi. 

Tässä nyt sitten pituudesta neljäsosa. En ole edes älynnyt mitata, kuinka pitkä tää on, mutta kaipa tää on jotain 120-150cm. Paksuus tais olla 22cm. Aika löysältä tää tuntuu kaksinkerroin kaulassa, mutta ihan ohjeen mukaan tämänkin tein. Mutta tää huivi onkin mun mielestä parempi keväälle ja syksylle :) 


Tässä huivi vielä kaulassa. Mulla tosiaan suunnitteilla tehdä vielä paksumpi (leveyssuunnassa) tuubihuivi kalanruototekniikalla. Saa nähdä, milloin pääsee sitä aloittamaan. :) Tahtoisin kyllä saasa sen valmiiksi vielä pakkasten aikaan, mutta saa nähdä riittääkö aika. 

Käytättekö te tuubihuiveja? 



2 kommenttia :

  1. IHANA! Vau! Oon joskus koittanut kutoa tuubihuivia mutta ei siitä kyllä tullut mitään tähän verrattuna..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tykkään yllättäin itsekin :)

      Poista